Zostań patronem! 

    Hejka internauci!

    O co mi właściwie chodzi? Już wyjaśniam! Wy, moi internetowi przyjaciele, macie unikalną szansę, żeby przejąć stery mojego życia. Zostańcie moimi patronami, podejmujcie kluczowe decyzje. Razem wykreujemy dla mnie szczęśliwą przyszłość. Może zostanę kucharzem? Księgowym? A może malarzem? Wasz wybór! Wy też pewnie czujecie się zagubieni, więc na pewno mnie rozumiecie - dajcie mi nadzieję na lepsze życie.

    Więcej o mnie dowiecie się z filmiku powyżej! A tymczasem...

    10 złotych miesięcznie

    Za dołączenie do tego progu dostaniecie podziękowania i dostęp do wszystkich moich vlogów :)

    25 złotych miesięcznie

    Za dołączenie do tego progu dostaniecie dostęp do forum patronów  + to co wyżej

     50 złotych miesięcznie

    Za dołączenie do tego progu dostaniecie możliwość uczestniczenia w ankietach kierujących moim życiem + to co wyżej

     100 złotych miesięcznie

    Za dołączenie do tego progu dostaniecie przywilej sugerowania mi konkretnych czynności + to co wyżej

     250 złotych miesięcznie

    Za dołączenie do tego progu dostaniecie możliwość ogłaszania na forum własnych ankiet 😱+ to co wyżej

     500 złotych miesięcznie i więcej

    Za dołączenie do tego progu dostaniecie raz w miesiącu możliwość podjęcia decyzji za mnie w 100% sami + to co wyżej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga